6 Temmuz 2010 Salı

Özleyeceğiz, Arayacağız


Saha içersindeki tavırları umrumda değil.. Eğer mesele saha içersinde yapılan futbol etiği ile bağdaşmayan hareketler ise bu kulüp hakan ünsal'ı senelerce efsaneleştirdi.. Futbol karakteri olarak çok mu üst düzey bir futbolcuydu hakan ünsal ? Bu gün etik değerlere sahip olması ile övündüğümüz galatasaray'ın kongre üyesidir.. Önemli olan herşeyden öte sahada futbol adına yapabildikleri, o forma için terinin son damlasına savaşmasıdır.. Keita bahsedilen ahlaki kusurları da olsa kimsenin tartışmayacağı şekilde savaşan bir futbolcuydu, tabelaya oynayan bir adamdı, bir hareketi ile ismi gibi takımın kaderini değitşirendi, Ribery'den sonra o kanatta görülen en iyi adamdı, hepsinden öte geçen sene yapılan onca yabancı transferi içersinde en iyi yabancıydı.. Şimdi gitti.. Kendi mi gitmek istedi yoksa adnan polat yönetimi " bu sene bütçemizi uefa standartlarına uygun olarak ayarlayacağız" söylemi doğrultusunda mı böyle bir hamle yaptı orasını zamanla daha iyi anlayacağız.. Olan oldu.. Yönetim büyük kan kaybetmiştir ben bunu bilirim.. Haldun Üstünel olayı üzerine bu saçma sapan operasyonlar Adnan Polat yönetimi karşısında adnan öztürk'ü her geçen gün dahada güçlendiriyor.. Kongrede Adnan Polat'a destek çıkan "taraftar" kanadına daha yakın üyelerin de bu operasyonlardan dolayı mutlu olduğunu hiç sanmıyorum.. Hani bu gün seçim olsa kime oy verirdiniz gibi anketler yapılır.. Acaba bu gün galatasaray'da seçim olsa ve kongre üyesi olsanız bu hamleler üzerine adnan polat'a mı adnan öztürk'e mi oy verirdiniz ? Burası önemli.. Ben şahsen kewell'dan sonra bu satıştan dolayı büyük üzüntü ve kin içersindeyim ! Madem geleceğin takımını kuracaksınız bu satılan oyuncular neyin nesi ? Neyse soruların sonunda ağzımdan kötü sözcükler düşmesinden endişelendiğim için fazla konuşmak istemiyorum.. Eskişehirspor'da bile doğru düzgün forma şansı bulamayan Aydın Yılmaz ile gönderildikten sonra yerine Quaresma alınan Serdar Özkan floryada.. Keita gittikten sonra özellikle Aydın Yılmaz'ın forma şansı bulma ihtimali bile beni dellendiriyor.. İşte bu hallere düştük..

3 yorum:

koala dedi ki...

Bana kalırsa, uzun vadede doğru bir hamle. sinirlerine hakim olamayan, her daim takımı 10 kişi bırakmaya hazır ve ne yazık ki, ahlaki olarak da zayıf bir adamı yolladık. Rijkaard'ın oyun anlayışında yeri yoktu.

Görkem dedi ki...

Adnan Öztürk bu durumda dahi Adnan Polat'ın karşısında durabilicek kadar güçlü bir rakip değil.

Mario Jardel dedi ki...

@gorkem, @koala..

Nasıl oldu bilmiyorum ama özür dilerim yanlışlıkla yorumlarınızı sildim, kusura bakmayın

@gorkem

Rakamı tam hatırlamadığım için hemen google'da bir araştırma yaptım adnan öztürk'ün geçen seçimde aldığı oya baktım.. 2290 oy almış.. Bence çok ciddi bir rakam bu.. Hani geçen sene bu operasyonlar, haldun üstünel'in küstürülmesi söz konusu değilken adnan öztürk bu oyu çıkartmış vaziyette.. Özellikle bu sene alınacak sportif başarısızlık muhalefete bana kalırsa ciddi bir koz verecektir bu kargaşada

@koala

abi dediğin gibi her an takımı 10 kişi bırakabilecek bir oyuncuydu ama bence verebilecekleri götürebileceklerinden çok daha fazla olan bir adamdı.. Birde şu var.. Henüz yeri doldurulmadı ve aydın yılmaz sağ kanattan bize el sallıyor :S

Related Posts with Thumbnails

Kimsin Sen ?

 
Super Mario Jardel - Template By Blogger Clicks