5 Temmuz 2010 Pazartesi

Adnan Sezgin'e Sevgi Gösterisinde Bulunmak


Bugün florya da yapılan sezonun ilk idmanında taraftarlar Adnan Polat ile Adnan Sezgin'e yoğun bir sevgi gösterisinde bulunmuş ve Haldun Üstünel'in görevine geri dönmesi için Adnan Polat'a çağrıda bulunmuşlar.. Tamam Adnan Polat'a çağrıda bulunulmasını anlarımda Adnan Sezgin'e gösterilen sevgi gösterisinin hangi amaçla yapıldığını çözemedim ben.. Bir yandan Haldun Üstünel geri isteniyor, diğer yandan Adnan Sezgin ve Adnan Polat ile arasında ortaya çıktığı alenen belli olan anlaşmazlıktan sonra ikili lehine tezahürat yapılıyor.. Adnan sezgin için yapılan tezahürat neyin nesidir ya ? Her yerde Adnan Sezgin'e verilen, üstünel'den alınan yetkiler için istifanın gerçekleştiği söylenirken bu hayranlık ne olaki ? Bayram değil, seyran değil.. Ronaldinho gelmemiş, Ronaldo gelmemiş hepsini geçtim şu ana kadar ihtiyaç duyulan mevkilere kaliteli bir tane dahi oyuncu alınamamış ve bundan da tek sorumlu üstünel'in pasifize edildiği günden bu yana Adnan Sezgin.. Peki bu memnuniyetin sebebi nedir ? Adnan Sezgin'e gösterilen sevgi gösterisinin anlamı nedir ? Ciddi soruyorum idmanda bulunan bir arkadaş yorumlarsa çok memnun olurum.. Yine diyorum nedir acaba benim anlayamadığım, floryada taraftarın anlayıp adnan sezgin'e büyük destek verdiği şey ?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

İki sene önce Hacettepe maçında yükselen Adnan Sezgin istifa seslerini hatırladım. Kimdir bu Adnan Sezgin diye bağıranlar merak ediyorum ben de.

Related Posts with Thumbnails

Kimsin Sen ?

 
Super Mario Jardel - Template By Blogger Clicks