18 Ekim 2010 Pazartesi

Fazlaydın Bu Ülkeye


Bir şeyler yazacaktım ama sildim; hoşuma gitmedi, içimden gelmedi. Hiçbir arzum yok yazmak içinde. Nasıl olabilir ki dün ruhsuz bir futbol ile mağlup olmuşsun, kale fenerbahçe maçında aykut'a emanet kalmış, Baros büyük ihtimal bu maçta yok ve 4-0'a dahi sevinecek duruma gelmiş bir taraftar profili var... Ne denir, ne yazılır boş boş küfür etmek dışında ? Diyeceğim ufak tefek şeyleri özetlemek istiyorum: Hala ben kendisine güveniyorum ve bu iğrençlikler içersinde en az suçlu olarak kendisini görüyorum.. takımdaki hizipçiler gitmedikçe nice Rijkaard'lar, nice terimler, nice skibbe'ler harcanacaktır.. Bu oyunda en az suçlu olan hala kendisidir. Bir yandan geçen seneki kadrosunun içine edip saçma sapan bir kadro sunan yönetim, diğer yandan bazı kansız futbolcular.. Sahaya sürülen birkaç tane hain olursa ve bu hainleri kadro dışı bırakacak dahi lüksü olmadıkça değil Rijkaard mourinho bile bir şey yapamaz.. Şunu da biliyorum ki kazanılması değil fark yememenin imkansız olduğu fenerbahçe maçı kendisine final maçı olarak sunulacak ve muhtemel farktan sonra hollanda bileti verilecek. Çok üzülüyorum, sen bu ülkeye fazlaydın usta.. Hemde bizim içimizdeki kansızlara, hainlere çok çok fazlaydın... Dün imparator terim diyen; ikinci fatih terim döneminde "terim istifa" diye tempo tutanlara çok fazlaydın, kalli gibi bir adamı dahi yemeyi başarmış futbolcu düzeninin yıkılmaz temelini atan yönetime çok fazlaydın...

3 yorum:

Nihat ONUR dedi ki...

Morinho tükürse yarabbi şükür diyenler,F.Terim aynı şeyi yapınca KIRO demeleri ikiyüzlülüktür..
Bu arada hep merak etmişimdir Fatih TERİM'in suçu nedir ?Allah aşkına birisi bana bunu anlatsın ?Tüm bloglar söz etmişcesine adama sallıyorlar !Adam mı öldürdü bu?Suçu GS'ıUEFA şampiyonu yapmak mı ?Nedir bu kin,nefret ?2 yıldır GS da olan Rijjkard ın tek taş koydugunu göremezsiniz ama yarın gitsin arkasından ağlanır!!
Ki F.Terim 2. gelişinde aynı yeniçerileri kadro dısı bırakmadı mı ?genclerle yola devam etme kararı istemedi mi,Özhan CANAYDIN dan?

Mario Jardel dedi ki...

Benim Fatih Terim'e herhangi bir düşmanlığım yok ayrıca o davranışları için kıro diyenlerde galatasaraylı değildir onu baştan söyleyeyim. Hiçbir galatasaraylı sebepli ya da sebepsiz düşmanlığı olmadığı müddetçe(tamburacı gibi) terim'e kıro falan diyemez !

Elbette oynattığı futbol, takımı getirdiği nokta itibari ile bir efsanedir ama ikinci dönemi o kadar berbat geçmiştir ki iş neredeyse o zaferleri dengeleyecek konuma gelmiştir... Eğer oynatılabilseydi ve işi ego sorununa dönüştürmeseydi alex'i bile sollayacak bir felipe, bir türlü kullanılamamış revivo, fenerbahçe'ye karşı alınan facia'da ikinci yarıda yapılan çok basit bir değişiklik ile rezaletin önünün açılması ve o dönemde yaşanan nice savurganlıklar.. Ben iki dönemi kıyaslayınca ve şu yönetim yapısı ile ikinci dönemde yaşanan kifayetsizliklerin üçüncü terim döneminde de yaşanmasının olası olduğunu düşünüyorum bunun kin ve nefretle hiçbir ilgisi yok. Çünkü şu an galatasaray'da terim'in başarılı olacağı ne bir yönetim, ne de futbolcu yapısı var. Ayrıca o bahsettiğin ve terim döneminde olan çete yabancı futbolcuların büyük isimler olmasından ötürü takımı karıştıramıyordu. Düşünün Hagi'ye, Popescu'ya garez belleyebilmek hangi çetenin haddine ?

Adsız dedi ki...

fazla olduğu ülkede kendisini alt etmeyen teknik direktör kalmadı

Related Posts with Thumbnails

Kimsin Sen ?

 
Super Mario Jardel - Template By Blogger Clicks