9 Şubat 2010 Salı

Bi Susun Be Kardeşim


Malum geçen hafta forvetsiz, defansından hayıflanılan takım gol kralını bünyesinde barındıran, birebirde türkiye liginin en etkili forvetlerinden birine sahip olan kayserispor'a değil pozisyon kafa topu dahi vermedi.. Ama futbol ulemaları boş durdu mu ? En iyiden bile kötü çıkaran sonra da ben demiştim demecilikte at başına oynayan şakşakçı, galatasaray düşmanı medya durmadı elbette.. Ben desteklediğim takımı yazmak istiyorum, emre güngör'den bahsetmek istiyorum neill'den bahsetmek istiyorum, dos santos'a ilişkin kafamdaki soru işaretlerinden bahsetmek istiyorum..ama bu tarz adamlar insanda öyle duygular oluşturuyor ki insan duyduklarının biriktirdiği kini dışarı atmak istiyor.. Biraz olsun içinde oluşan o nefret azalsın istiyor..

- Rijkaard'ın elinde galatasaray oyuncak oldu derhal yönetimin uyanması lazım

- Dos Santos kötü transfer ( Gordon Schindenfeld'i alan bir adamın transfer yorumu )

- Kayserispor yönetimi adnan polat'ı protesto etmekte haklı

- Emre Güngör'de iyi ama Servet Çetin ondan daha iyi

- Nonda'yı ne akla hizmet gönderir santos'u alırsın ?

.....

Sinan Engin'in rengi bellidir.. Renk Aziz Yıldırım'ın medyasının şakşakçılığından oluşmaktadır.. Acaba Sinan Engin'i seven bir tane dahi beşiktaşlı var mıdır ? Beşiktaş adına neler yapmıştır ? Ertuğrul'un gönderilmesindeki payı nedir ? Schindenfeld gibi adamlar ile hangi menejerlerin kesesi doldurulmuştur ? Acaba lucescu döneminde gelen şampiyonluk Sinan Engin'e rağmen gelen bir şampiyonluk mudur ? Bunlar daha çok beşiktaşlı arkadaşların irdelemesi gereken konular.. Ancak veriler ortada futbol bilgisi bu derece olan ya da numaraya yatan sinan engin bir futbol takımının idari menejeri olduğu takıma neler verebilir emarelerini az çok televizyondan görüyoruz..

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Kimsin Sen ?

 
Super Mario Jardel - Template By Blogger Clicks