28 Aralık 2009 Pazartesi

Çakallar !


yaklaşık 5-10 senedir sırf sosları için tercih etmeme karşın dün itibari ile bakırköy meydan şubelerinin yaptığı kelek karşısında müşteri memnuniyeti anlayışını ciddi ciddi sorgulatmaya başlamış, şubelerini bir türlü yola getiremeyen bir firma haline dönüşmüştür gözümde burger king..

daha önceki alışverişlerimde kaba kasiyerler çıkmadı mı yani karşıma olumsuz bir emare olarak ? evet çıktı ama bunlar futbol literatüründe karşımıza çok sık çıkan "münferit" kelimesinin eşleniği olabilecek olan olaylardı.. hani daha da açarsak 1-2 kasiyerin yaptığı koskoca burger king şubesine bağlanamazdı.. kabalığı yapan kasiyerin yanı başındaki kasiyer diğer müşteriye servis ederken gördüğüm kadarıyla son derece kibar çıkabiliyordu.. amma velakin dün bakırköy meydan'da bulunan şubelerinde bu 5-10 senelik süreçte hiç karşılaşmadığım bir olay ile karşılaştım..

4 arkadaş gidip, siparişimizi vermiş bir şekilde yukarı çıktık.. lakin siparişimi veren arkadaşımın envai çeşit sos almasına mütevellit en sevdiğim sos olan acı sos almaması karşısında hemen bir koşu aşağı inip acı sos istemeye gittim.. ancak kasiyer kız "acı soslarımız paralı" demez mi ? baya şaşırdım, zira beklemediğim bir cevaptı.. Hani bir koşu kalabalığın ve sipariş kuyruğunun arasından sıyrılıp hemen acı sosu almayı düşünüyordum.. ilk kez bu tarz bir durumla karşılaşmıştım.. neyse bunu da o an münferitlik olayına bağlayıp hemen öteki uçtakı kasiyere gittim.. ancak o da acı sos'u para ile vereceğini söyledi.. yani kısa sürede durumun genel bir politika olduğu anlaşılmıştı.. bende menümü aldım, acı sos almayı unutmuşum diyince bana menümü hazırlayan çocuğa durumu doğrulatarak hani bin dereden su getirerek 0.25 kr fiyat biçtikleri 1 adet acı sosu verdiler.. hepsini geçtim 4 kişi gelip 40 tl'den fazla para bırakmışız sen çakallıp edip 1 adet sosun hesabını ediyorsun.. hoş 1 kişi gelsen bile bunun mazereti olamaz.. ordan 0.25 kuruş kazanacam diyip onlarca müşteriyi kaybeden bir anlayış içersinde olmak nasıl bir stratejidir anlamak mümkün değil..

neyse durumu daha da netleştirmek için çeşitli duyuru sayfalarına ve forumlara olayı paylaştım.. sonunda durum anlaşıldı ki koca müesese hala şubelerini hizaya getirememiş durumda.. bir kısmı çatır çatır müşterinin arzusuna göre istediği kadar sebil niyetine sos verirken, bir kısmı çakallık yapıp para kesiyor..

kıssadan hisse sırf sosları için gittiğim bir müsesenin 5-10 gram dahi etmeyecek 1 sosun hesabını kesmesi çok çirkin bir davranış.. soslarını bu kadar sevmeme rağmen acaip derecede soğudum bunlardan.. eğer bakırköy meydan dışındaki diğer şubelerinde de bu tarz gerzekçe bir uygulama ile karşılaşırsam burger'e adımımı atmıyacağım ve yeni cingözlükleri ile kendilerini başbaşa bırakacağım.. Durumu şikayetvar'a falanda yazdım ama ilgilenecekleri konusunda bir ümidim yok.. Zira bu siteden takip ettiğim kadarıyla burger şikayetlerin çok ufak bir kısmına cevap vermiş durumda.. İşte koskoca müesesenin müşterilerine verdiği önem..

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Kimsin Sen ?

 
Super Mario Jardel - Template By Blogger Clicks