5 Ekim 2009 Pazartesi

Rijkaard'ı Fenerbahçe Maçından Sonra Gönderirler !


Gün geçmiyor ki irinini akıtanların sayısında bir artış olmasın.. Açıkçası keyifsizlikten maç yorumlarını izlemeye mecalim yoktu.. büyük usta (!) yula'nın neler akıttığını da sabah iki arkadaşımın bizzat tasdiklemesi ile öğrendim.. Usta spor yazarı, tribündeki fenerbahçe amigosundan, kıraathanede okey oynarken, çay içerken maç muhabbeti açıldığında fanatik körü körüne takımını kollayan insanlardan tek farkı her hafta konuk olduğu spor programına ciks takım elbiselerle gelmek olan futbolu analiz etme yeteneği olmayıp tek kerameti ağzından tükrükler saça saça fenerbahçe üzerinden galatasaray'a sövmek olan selçuk yula böyle buyurmuş.. Diyecek söz bulamıyorum.. Ama bu yorumları yapanlara değil.. Bunların özü bu, nereye gitsen aynı konuşurlar.. Suç dün tribünde "re re re ra ra ra nası koduk cimboma" diyen zihniyete sahip adamlardan hiçbir farkı olmayın bu şahısların önüne masa, kağıt, kalem ve yakasına mikrofon iliştirip canlı yayına çıkarıp maç yorumlatanlara. Benim önerim bunlara boşuna para vermeyin gidin tribünlerde bunlardan binlercesi var..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok merak ediyorum bu kuduz ağzı salyalılar 3-4 ay sonra nerelere kaçacaklar bunların ezilkliği 2000 yılına dayanır kuduzlukları da denizliye bakalım bundan sonra hangi boyuta geçecekler ben pek hatırlamıyorum bu adamlar nasıl futbolcu idi ama her tv programında baş köşedeler baya bi yetenek gibiymişler gibi ha bu ve muadillerini dinleyince bir zmanlar bizim milli takımın dream team olduğunu düşünüyorum jordanlı barkleyli abd basketbol milli takımı gibi ama bakıyorum sonuçlara gelenden 5 gidenden 8 yemişiz 3 ten aşşağı atanlarla dalga geçmişler hümme haşa milli takımın sonuçlarına seviniyorum gibi algılanmasın sadece bu adamlar bir anlatıyorlar kendilerini sanırsın maradona pele yarım akılları kıt türkçeleri ile de anlatırlar da anlatırlar sanırsın bunlardan başka futbolu bilen yok biri fergusona biri arsen wengere biri riykaarda giydirdikçe giydirir megolamanlıkla suçldıkları fatih terim bunların yanında dünyanın en mütevazi adamı be bunların kendilerne saygıları yok ki başkasına saygı göstermelerini bekle bnlar ancak aldıkları maaşa bakarlar altlarına araba çekenlere biat ederler biat ettiklerinin kucağına oturup masal dinlerler ondan yıllarca sonrada şöyle adamız böyle topçuyuz diye sallarlar bu kucakçıları da çok dikkate almamak lazım kanımca

Related Posts with Thumbnails

Kimsin Sen ?

 
Super Mario Jardel - Template By Blogger Clicks